دوستت دارم...
مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو /شاه بیتی میشود در دفتر ودیوان عشق

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 34
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 149
بازدید کل : 45902
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1


دوستت دارم...

 دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ،



دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی



دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ،



دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی


دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . .

 

 

اس ام اس ها و جملات زیبا با موضوع دوستت دارم - www.TakPayamak.com

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت2:32---19 بهمن 1393
آفتاب که میتابد ، پرنده که میخواند و نسیم که می وزد ،
با خودم میگویم حتما حال تو خوب است که جهان این همه زیباست


...
ساعت2:22---19 بهمن 1393
ای کاش آشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود
یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی ، جدا . . .


اشگان
ساعت6:20---14 آذر 1393
از سکوتــم بتــ♥رس ...!
وقتــی که ساکـ♥ت می شوم ...
لابـد همــه ی درد دل هایــ♥م را بــرده ام پیش خـ♥دا ...
بیشتر که گوش دهــی ..
از همــه ی سکوت♥ــم .. از همــه ی بودنــم ..
یک "آه" می شنـ♥ــوی ...
و باید بترس♥ــی ..
از "آه" مظلومـــ♥ی که فریادرس♥ــی جز خدا ندارد...


مهران
ساعت17:13---13 آذر 1393
chok guzal

ali
ساعت14:11---11 آذر 1393
برای من که
دوستت دارم
و جای تو خالیست
زیر همین باران
کنار این همه دلتنگی !
کمی بوسه بفرست

سلام زیباتر از همیشه
.
به من هم سر بزن


بابا یادگار
ساعت9:10---8 آذر 1393
شادی هنگامی وارد زندگی ما می شود
که ما دست از شکایت درباره ی مشکلاتمان برداریم
و به برکات زندگیمان بنگریم و بگوییم:
“خداوندا تو را به خاطر مشکلاتی که در زندگی ندارم، شکر می کنم.”
هیچ کس خوشحال به دنیا نیومده…
اما هممون با توانایی خلق شادی به دنیا اومدیم…


زندگیم
ساعت17:35---23 آبان 1393
قویترین " مرد " دنیا هم که باشی محتاجی!
قویترین " مرد " دنیا هم که باشی

محتاجی!
محتاج اشکهای عاشقانه یک " زن "

که از چشمهای نگرانش بروی کویر زخم هایت ببارد!

و این تنها التیام است!


زندگیم
ساعت17:33---23 آبان 1393
ای مرد


زن اگر شیطنت نکند


اگر برای گریه به آغوشت پناه نیاورد


اگر تمام حرفهایش را برای تو نگوید


اگر حسادتش را از روی بزرگی عشقش نبینی


اگر صدایش و بوی تنش دلت را نلرزاند


که زن نیست


زن سراسر ناز است و نیاز


و تو مرد تو اسطوره زندگی زنی


پس مرد باش نه نر ...


زندگیم
ساعت17:32---23 آبان 1393
دَر ذِهن ِ زَنـآنـﮧے مـَن ...


مـَرد یـَعـنـے تـِکـیـﮧ گـآهـے اَمـن



یـَعـنـے بـوسـﮧ اے اَز روے دوست دآشتـَن ، بــِدون ِاَنـدَکـے شـَرم!



دَر ذِهـن زَنـآنـﮧے مـَن ...


مـَرد یـَعـنـے کـوه بـودَن .. پـُر اَز سـِخـآوَت ، پـُر اَز حـَیـآے


مـَردآنـﮧ



دَر کـِنـآر ِ ایـن اُبـُهـَت ، لـوس شـُدَن ـهـآے کـودَکـآنـﮧ !



دَر ذِهن ِ زَنـآنـﮧے خـوش ـبـیـن مـَن ...


مـَرد یـَعـنـے دوست مـےـدآرَمـِت ، تـو هـَر لـَح ـظـﮧ بـآ مـَنـے!



تـو مـَردے ..



مـَن بـے تـو بـآ تـَمـآم آفـَرےـنـِش بـےـگـآنـﮧاَم!



کـآفـےـست دَست ِ رَد بــِزَنـے!



مـےـرَوَم پـے زِنـدِگـے اَم ، بـَرآے آرآمـِشَت



تـآ بــِدآنـے چــِقـَدر مـُحـتـَرَم َـست ایـن آسـآیــِشـَت ...


فرید
ساعت21:30---21 آبان 1393
خیلی عالی بود.
پاسخ:سلام فرید خان ممنون که سر زدید متشکرم


زندگیم
ساعت20:23---20 آبان 1393
ببین عشقت با دل
عاشقانه من چیکارمیکند

دل من را بی سروسامانه رسوا میکند

سوادی زندگی را زعطرشمیم آغوشت

یک شبه دل بهانه و افسانه میشه

نرم نرمک بوسه های بارانیت

موج مستی میزند برخرمن جان من

سیلاب میشی درمیان آغوش تو فانی من

ز پرش شنای بارانی عطر ریز

مست و بهار میشه باغ چشمان من

دامن دامن گل عشق را میریزد

به قد و رخسارت چشمان مست و بهار من // فریدرادمرد


زندگیم
ساعت17:18---20 آبان 1393
بگذار آن باشم

که با تو در کوهسار گام بر میدارد

بگذار کسی باشم

که بی دغدغه با او سخن می گویی

بگذار کسی باشم

که در غم سوی او میایی

بگذار کسی باشم

که در شادی با او میخندی

بگذار کسی باشم

که به او عشق می ورزی


زندگیم
ساعت17:17---20 آبان 1393
وقــــــتی یه زن باهـــــــات بحث میکنه..

باهـــات قهـــــر میـــکنه..

دلـــــش میگــــــیره..

از دستت گــــــــریه میکنه..

خوشـــــــحال باش...

براش مهـــــمی که اینجـــــوریه..

اگه دوستش داری ذوق کن..چون دوست داره!!



زندگیم
ساعت17:15---20 آبان 1393
ميخواهمــــــ برايت تنهايـــ ــ ـي را معني کنمــــــ :



در ساحل کنار جاده نشسته اي ...


هواي سرد،


صداي باد،


انتــــــظار انتــــــظار انتــــــظار … … …


دستت مي سوزد با سيگار !


به خودت مي آيي،


يادت مي آيد ديگر نه کسي است که از پشت بغلت کند،


نه دستي که شانه هايت را بگيرد،


نه صدايي که قشنگ تر از باد باشد ...


تنهايـــ ــ ـي يعني اين ….



احسان
ساعت16:18---20 آبان 1393
سلام
وب قشنگی داری.ولی چیزی که خیلی جذابه عکس پروفایلته با رعایت حجاب کامل بهترین تیپه.خیلی قشنگه


امییییییر
ساعت23:00---17 آبان 1393
فرشته خانم متناتون خیلی عالیه........
خسته نباشید.........
پاسخ:ممنون ومتشکرم از شما که سر زدید


غریه
ساعت0:46---14 آبان 1393
الان پیدا کردنشون سخته

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : فـــــــــــــرشته